2015. április 4., szombat

A titkos levél jelentése - Kritika #Brigi.1.

"Ha már barátaid sincsenek, legyen veled a tollad, s a papírod. Meglásd, sokkal boldogabb leszel, mintha barátkoznál." Ezzel a kis bevezetéssel indítanám el a legelső bejegyzést, ami egy kritika. Nyugodtan jelentkezzetek kritikázónak, vagy csak rendeljetek fejlécet, kritikát, vagy ilyesmiket! Hajrá! :) 

NEM LEHÚZÓ- , HANEM ÉPÍTŐKRITIKÁT ADOK KI A KEZEM KÖZÜL! VÉLEMÉNYEDET NYUGODTAN ÍRD LE MEGJEGYZÉSBE, DE KÉRLEK NE SZAPULD A "MUNKÁMAT", MERT TE KÉRTED A KRITIKÁT, ÉN PEDIG MEGÍRTAM. :) 

Cím: A titkos levél jelentése
Műfaj: (urban) fantasy
Író: Dérlepke
Link: xxx

Fejléc: Huh, hát nem is tudom mit mondjak. Első pillantásra (az első húszra, úgy kábé) egy csodálatos, letisztult és szép fejlécet láthatunk. De aztán ha sokáig nézem, akkor egy idő után fájni kezd a szemem a sok sok kéktől. Tudom, hogy a kék az egy fancy szín (imádom én is), de egy idő múlva annyira kikezdi a szememet, hogy az csak na. De amúgy tényleg, annyira szép, és letisztult. A másik az, hogy zsúfolt. A két lány arca elveszik a sok dologtól a háttérben. Értem én, hogy nagyon sok dologról fog szólni a történet, de akkor se kell mindent rádobálni. 
10\8
Design: Nagyon szép! Nem akarok ömlengni, de annyira egyszerű, és annyira tetszik! Amúgy... megjegyzem az arany és a kék nem igazán illik össze. Vagyis ez a sárgás, ami a blogon van. A fejlécen csodás, de így nem... 
10\10 (nem vonok le pontot a sárga szín miatt)
Szereplők: Kerestem a szereplők modult, aztán meg is találtam, de a szereplőket nem írtad még ki. :( Hát mondom, ne csináld már ezt velem! Ez így nagyon nem jó. Pedig biztos nagyon jól eltudnád képzelni a szereplőket, és megfosztasz tőle minket.
5\- 
Prológus: Külön kiemelést kap, és nem csak azért, mert ez az egyetlen bejegyzés, ami kint van. Se nem hosszú, se nem rövid, és igazán tetszik. Tetszik, hogy egy múltba történt eseményt írtál le, ami elindítja az egész történetet.
5\5
Történet: Hát, erről nem tudok mit mondani, mivel nincs még fent egy fejezet se. 
10\- 
Helyesírás: Nincsenek hibáid. 
5\5
Megjegyzés: Szereztél egy olvasót magadnak, és mihamarabb várjuk az első részt! :) 
Összesítés:  30\28 (nem számoltam bele a karaktereket és a történetet)




1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen a kritikát, nagyon örülök a véleményednek ! :)

    VálaszTörlés